چگونه با استفاده از سئو فروش وبسایت افزایش می یابد؟

0 117

اگر یک وبسایت فروشگاهی دارید یا در فکر ایجاد چنین وبسایتی هستید ، باید بدانید که استفاده از سئو برای پیشرفت کار و افزایش فروش وبسیات شما ضروری است.

استفاده از سئو به شما کمک می کند بفهمید مشتریان ایده آل شما چه می خواهند و به چه چیزی نیاز دارند. پیروی از بهترین تکنیک های سئو ، باعث رشد وبسایت شما می شود و به شما انگیزه می دهد که کار خود را ادامه دهید.

در این مقاله به شما می گوییم که چگونه با استفاده از تکنیک های سئو می توانید فروش و بازدید وبسایت خود را افزایش دهید.

سئو (SEO) چیست؟

بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) روشی برای افزایش کیفیت و کمیت ترافیک وبسایت شما است. اگر این روش به خوبی انجام شود ، می‌تواند به بیشتر دیده‌شدن وبسیات و در نهایت کسب و کار شما کمک زیادی بکند..

گوگل وبسایت هایی را که بیشتر توسط کاربران بازدید می‌شود ، در رده بندی خود بالاتر می‌آورد. بنابراین با پیاده سازی اصول سئو بر روی وبسایت خود ، می توانید آن را در نتیایج برتر جستجوی گوگل بیابید.

چگونه با استفاده از سئو فروش وبسایت افزایش می یابد؟

حال بیایید بررسی کنیم که چگونه با استفاده از سئو می توانید باعث رشد بازدید و فروش وبسایت خود شوید.

از کلمات کلیدی طولانی استفاده کنید

کلمات کلیدی طولانی یا عباراتی که از سه تا پنج کلمه تشکیل شده اند ، در هدف گیری و جذب مشتریان مناسب برای وبسایت شما کارآمدتر هستند. به گفته نیل پاتل ، جستجوی بیش از چهار کلمه ، 95.88 درصد از جستجوهای گوگل را تشکیل می دهد. 

کلمات کلیدی طولانی بیشتر به چیزی که مصرف کننده در جستجوی آن است ، اختصاص دارد. مصرف کنندگان زمانی که به دنبال خرید یک محصول هستند ، از یک کلمه کلیدی طولانی و خاص استفاده می کنند. 

کلمات کلیدی طولانی باعث ایجاد خطوط ارتباطی بهتر بین کسب و کار شما و مشتریانی است که به دنبال محصولات موجود در وبسایت شما هستند.

محتوای مرتبطی را تولید کنید

با نوشتن و انتشار محتوای جدید به طور منظم ، بازدیدکنندگان بیشتری به وبسایت شما جذب می شوند و وبسایت شما در موتورهای جستجو گوگل اعتبار بیشتری خواهد داشت.

بهترین نوع محتوا ، محتوایی است که حتی سال ها پس از انتشار نیز تازه و مرتبط باقی بماند. در حالی که وجود این نوع محتوا برای وبسایت شما ضروری است ، شما باید دیگر محتواهای وبسایت را نیز به طور منظم به روز کنید. 

به یاد داشته باشید که تولید محتوای مرتبط با محصولات شما ، به دیده شدن بیشتر محصولات و افزایش فروش شما کمک بسیار زیادی می کند.

برای جذب مشتری از سئو داخلی استفاده کنید

به طور خلاصه ، سئو داخلی به بهینه سازی صفحات فردی به منظور کسب رتبه بالاتر و ترافیک مرتبط بیشتر از طرف موتورهای جستجو اشاره دارد. از سوی دیگر، سئوی خارجی به هر تلاشی خارج از وب سایت شما اشاره دارد که پتانسیل تاثیرگذاری بر رتبه بندی وبسایت شما را دارد.

به منظور بهبود سئوی داخلی وبسایت خود به موارد زیر توجه کنید:

استخراج رفتار کاربران و سایر داده های تحلیلی برای بهبود وبسایت شما.
مشکلات فنی سایت خود را که باعث ایجاد محتوای تکراری می شود ، بررسی کنید.
انتشار محتوای مرتبط که با هدف کاربر همسو باشد.

از بک لینک ها استفاده کنید

برای کسب رتبه بالاتر ، موتورهای جستجو به دو چیز توجه می کنند: ارتباطات وبسایت شما و اعتبار وبسایت شما. 

بک لینک شامل ارجاعات و لینک های سایر وبسایت ها به وبسایت شما می شود. هر چه تعداد وب‌سایت‌هایی که به وبسایت شما ارجاع می دهند یا به وبسایت شما لینک می دهند بیشتر باشد ، رتبه بالاتری کسب خواهید کرد. 

از دیدگاه کاربران نیز هرچه یک وبسایت بیشتر مورد استناد قرار بگیرد ، برند قابل اعتمادتری محسوب می شود. فرمت های محتوای خاصی نیز وجود دارند که برای ایجاد بک لینک بهترین نتیجه را به همراه دارند. 

از سئو استفاده کنید تا در صدر رقابت باقی بمانید

همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم ، برای موفقیت وبسایت خود و افزایش بازدید و فروش آن ، باید توجه ویژه‌ای به سئو و تکنیک های آن داشته باشید.

علاوه بر این ، می توانید وبسایت های رقبای خود را نیز بررسی کنید و نحوه ساختار وبسایت آنها و نوع محتوایی را که منتشر می‌کنند ، بررسی کنید.

1 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x