معرفی 4 شغل خانگی در حال رشد

0 79

این روزها اکثر افراد یک شغل جانبی در کنار شغل اصلی خود دارند. برخی از این شغل های جانبی درآمد بالایی دارند و می توانند یک منبع درآمد مجزا باشند. در بسیاری از اوقات این شغل جانبی می تواند یک شغل خانگی باشد. 

در این مقاله چهار شغل خانگی که به سرعت در حال رشد است و پیش بینی می شود در سال آتی تقاضای زیادی برای آن ها وجود داشته باشد را معرفی می کنیم. 

تدریس مجازی

همه گیری بیماری کرونا باعث انتقال آموزش های حضوری به آموزش های آنلاین یا مجازی شده است. افراد در همه سنین ، از دانشجویان ابتدایی گرفته تا دانشجویان تحصیلات تکمیلی مجبور شده اند از آموزش مجازی استفاده کنند. افزایش تقاضا برای آموزش آنلاین یا مجازی باعث ایجاد فرصت های شغلی زیادی شده است.

برنامه های زیادی برای آموزش آنلاین ایجاد شده و این نوع آموزش این روزها به مسئله ای عادی تبدیل شده است. شما می توانید با استفاده از رسانه اجتماعی مانند تلگرام ، اینستاگرام و واتس اپ ، فرصت های شغلی زیادی را در زمینه تدریس مجازی به عنوان یک شغل خانگی مناسب بیابید. حتی می توانید از طریق همین اپلیکیشن ها کار تدریس مجازی خود را انجام دهید.

شغل خانگی

مشاوره آنلاین

استارتاپ ها و مشاغل کوچک اغلب سرمایه کافی برای جذب کارشناسان تمام وقت برای حل چالش های پیچیده خود را ندارند و بسیاری از آنها به مشاوران مراجعه می کنند. اگر در زمینه خاصی مانند امور مالی ، منابع انسانی ، بازاریابی یا مدیریت تخصص دارید ، انجام مشاوره های آنلاین راهی عالی برای کسب درآمد است.

پیش بینی می شود شغل های مربوط به مشاوره تا سال 2023 ، 18 درصد رشد را تجربه کنند. با مشاوره آنلاین و خدمات از راه دور ، شما بازار هدف وسیع تری در اختیار خواهید داشت.

برنامه ریزی آنلاین

اگر برنامه ریزی و تدارکات جزو علایق شماست ، راه اندازی یک کسب و کار به عنوان یک برنامه‌ریز را در نظر بگیرید. شما میتوانید مشغول برنامه ریزی برای یک رویداد مجازی یا حضوری مانند جلسات ، کنفرانس ها و جشن ها باشید.

پیش بینی می شود که چشم انداز شغلی برای برنامه ریزان جلسات و رویدادها تا سال 2029 بسیار افزایش یابد. امروزه با وجود برنامه ها و ابزارهای مفید ، برنامه ریزی و هماهنگی رویدادهای مجازی مختلف بسیار همه گیر شده است. یک شغل خانگی آنلاین که نیاز به تخصص آنچنانی ندارد.

شغل خانگی

توسعه اپلیکیشن

جای تعجب نیست که خدمات فنی مانند برنامه نویسی در صدر لیست مشاغل با سریعترین رشد قرار دارند. توسعه اپلیکیشن یا برنامه های تلفن های همراه هوشمند روز به روز رونق بیشتری می گیرد و پیش بینی می شود تا سال 2023 ، 4 میلیارد کاربر تلفن های همراه هوشمند وجود داشته باشد.

اگر از قبل سابقه برنامه نویسی دارید ، سرمایه گذاری روی bootcamp های برنامه نویسی یا دوره های آنلاین را در نظر بگیرید تا بر یکی از رایج ترین زبان های برنامه نویسی مانند JAVA ، Python یا #C مسلط شوید.

مرجع

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x