چرا ریسک پذیری برای کسب و کار شما خوب است؟

0 161

ریسک پذیری در هر مسئله ای به طور ذاتی کار راحتی نیست. بله ، ریسک کردن می تواند استرس زا ، نگران کننده و ترسناک باشد. با این حال ، این نگرانی ها نباید مانع موفقیت شما به عنوان یک کارآفرین شود.

روشهای ساده ای برای مدیریت و کنترل ریسک در هنگام ایجاد یک کسب و کار پر رونق وجود دارد که ما در این مقاله برخی از آن ها را بیان می کنیم.

 

بر ترس ذاتی خود غلبه کنید

کارآفرینان ترسهای رایج زیادی را تجربه می کنند ، از جمله ترس انتقاد از طرف مشتریان بالقوه ، همکاران یا سایر افراد صنعت. اما شما باید بر ترس خود غلبه کنید. مورد انتقاد قرار گرفتن ، ریسکی است که به عنوان یک کارآفرین می پذیرید ، اما نتیجه آن ارزشش را دارد.

یک راه ساده برای غلبه بر این مشکل این است که یاد بگیرید چگونه در مورد چیزهایی که شما را به هیجان می آورد با مردم صحبت کنید. شما باید بیاموزید که چگونه اشتیاق خود به زمینه کاری خود ببرید. سپس می توانید این اشتیاق را به سرمایه گذاران ، کارمندان و مشتریان بالقوه انتقال دهید.

 

چیزهای جدیدی را امتحان کنید

شاید شما یک کارآفرین جدید باشید و تجربه فروش یا بازاریابی نداشته باشید و ترس از چیزهای جدید مانع پیشرفت شما شود. تجربه های جدید می تواند درهای پیشرفت را به روی شما باز کند. 

یک ترفند این است که از بودجه های کم استفاده کنید تا تکنیک های جدید را امتحان کنید و بفهمید چه چیزی برای شما مناسب است و چه چیزی نیست. به این ترتیب ، شما روش های جدید را امتحان می کنید و با وجود ریسک ، خود را به رشد وادار می کنید.

ریسک پذیری خود را تقویت کنید

درست زمانی که شروع به ایجاد تجارت کنید ، درک می کنید که ریسک پذیری دقیقا چه چیزی است و چه هزینه هایی دارد. ریسک پذیری شما می تواند منجر به از دست دادن چیزهایی شود که برای رسیدن به آن سخت تلاش کرده اید. 

اما با وجود این ها ریسک ابزاری مهم برای رشد کسب و کار است. ریسک پذیری به شما کمک می کند قدردان آنچه در زندگی خود دارید ، باشید. وقتی ریسک افزایش می یابد ، تهدید بر آنچه که دارید و آنچه که با تلاش خود ساخته اید افزایش می یابد. 

قدرشناسی در زندگی شما نیرویی قدرتمند است و به مسائل دیگر نیز سرایت می کند. چشم انداز خود را تغییر دهید و شانس بیشتری برای موفقیت در کسب و کار خود داشته باشید.

درک میزان تحمل ریسک

به عنوان یک کارآفرین ، مهم است که میزان تحمل ریسک خود را درک کنید و هم توانایی خود را برای تحمل ریسک مالی در کسب و کار خود بدانید. تحمل ریسک که توسط اکثر مردم مورد بحث قرار می گیرد ، سنجشی برای میزان ثبات اقتصادی است.

اگر کارهای خود را به طور بیش از حد دقیق ، منظم و از قبل برنامه ریزی شده انجام می دهید ، احتمال اینکه ریسک پذیر باشید کمتر است. 

اگر بیشتر اهل ماجراجویی هستید و دوست دارید چیزهای جدیدی را امتحان کنید ، احتمالاً تحمل ریسک بالایی را دارید. قدم های بزرگتر و ریسک های بزرگتر به شما کمک می کند سفر استارتاپی ارزشمندتر و لذت بخش تری داشته باشید.

ریسک های خود را متنوع کنید

متنوع سازی ریسک ها برای سرمایه گذاران نیز ابزاری حیاتی جهت کنترل میزان ریسک است. نکته اصلی برای موفقیت در متنوع کردن ریسک ، درک این است که شکاف های کار شما کجاست. به عنوان مثال ، داشتن فقط یک کانال برای فروش یک شکاف خواهد بود. ایجاد کانال های توزیع دوم و سوم برای کنترل میزان ریسک در این شرایط حیاتی است. 

به عبارت دیگر ، هرگز نباید تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار دهید. متنوع سازی راه های ریسک کردن شما در کسب و کارتان می تواند درهای رشد جدیدی را به سوی کسب و کار شما باز کند.

ریسک پذیری

در نهایت وقتی صحبت از ریسک پذیری می شود ، راهکار اصلی این است که چیزهای ناشناخته را در آغوش بگیرید. ریسک همیشه وجود خواهد داشت و به عنوان یک کارآفرین ، وظیفه شما شناسایی آن ، تعیین کمیت آن ، برنامه ریزی برای آن و در نهایت برخورد با آن است. 

اگر به دلیل ترس از شکست به جلو نروید ، رشد نمی کنید. ریسک ها را بپذیرید ، اما این کار را عاقلانه انجام دهید. برای مواردی که ممکن است اشتباه پیش بیاید برنامه ریزی کنید ، اما بدانید که بدون مواجهه با ریسک نمی توانید به موفقیت برسید.

مرجع

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x