چگونه کارآفرینان می توانند یک دوره آنلاین موفق بسازند؟

0 84

بر هیچ کس پوشیده نیست که یادگیری آنلاین به طرز عجیبی محبوب شده است. حتی قبل از اینکه COVID-19 بسیاری از مشاغل و صنایع را مجبور به تمرکز روی کار به صورت آنلاین کند ، صنعت آموزش آنلاین در حال رونق بود. 

در سال 2019 ، سرمایه موجود در بازار دوره آنلاین به رقم چشمگیر 200 میلیارد دلار درآمد رسیده بود و کارشناسان پیش بینی می کنند سرمایه موجود در صنعت دوره های آنلاین تا سال 2025 از 325 میلیارد دلار بگذرد. 

از آنجا که روشهای سنتی آموزش دنیای امروز محوریت خود را از دست داده اند ، بدیهی است که یادگیری آنلاین فرصتی عظیم را برای بسیاری از صاحبان مشاغل ، کارآفرینان ، دانشجویان و سایر افراد فراهم می کند. دوره های آنلاین نه تنها باعث ایجاد درآمد اضافی می شوند ، بلکه برای حل مشکلات افراد راه حل های هدفمندی ارائه می دهند. 

به هر حال ، چه کسی می خواهد دو سال را صرف انجام کارهای نظری می کند ، در حالی که می تواند یک مهارت هدفمند را از یک متخصص در شش هفته یاد بگیرد؟ اگر کسی هستید که می خواهد از این فرصت استفاده کنید و دوره آنلاین خود را ایجاد کنید و در آن موفق شوید ، در اینجا سه نکته برای تحقق این هدف آورده شده است.

 

بدانید که چه مسئله ای را حل می کنید و بدانید آن را چگونه حل می کنید

دوره های آنلاین زیادی وجود دارند که ایجاد شده اند اما به موفقیت زیادی نرسیده اند. دلیل آن چه چیزی می تواند باشد؟ 

شما می توانید در هر زمینه ای که در آن تخصصی دارید دوره آنلاین بسازید ، اما بحث اصلی این است که دوره شما چه تفاوتی با دوره های مشابه در اینترنت دارد و چه راه حل هایی را برای یادگیری بهتر پیشنهاد داده است.

کاربران معمولا از وبسایت ها و کارآفرینانی که به آنها اعتماد دارند خرید می کنند و ساده ترین راه ایجاد این اعتماد ، نشان دادن تخصص و جدیت خود در کار است. اگر در موضوعی به طور کامل تخصص داشته باشید ، ایجاد یک دوره آنلاین آموزشی در مورد آن موضوع بسیار موفق تر از دوره هایی خواهد بود که تخصص صددرصدی روی موضوع آن ندارید و فقط می خواهید یک دوره ایجاد کنید.

 

هرچه دوره آنلاین شما آشکارتر و عمیق تر باشد بهتر است

هرکسی می تواند دوره ای را درباره یک تخصص ایجاد کند ، اما فروش دوره هایی با نگاه کلی به موضوعات سخت است. 

اطمینان حاصل کنید که یک دوره آشکار ، ملموس و مبتنی بر نتیجه ایجاد می کنید. اگر می خواهید دوره خود را به خوبی بفروشید ، افرادی که دوره را خریداری می کنند نباید درباره سرفصل های دوره شما ابهامی داشته باشند و دوره آنلاین شما باید واضح باشد. نوع تعریف مسئله ، اقدامات ، و راه حل های شما باید بدیهی باشد و موضوع را به طور عمیق بررسی کند.

ممکن است شما در مبحث دوره خود عناوینی را به عنوان بحث اصلی تشخیص دهید ، اما اگر این عناوین از نظر مشتریان مسئله و موضوع را با جزئیات بررسی نکند ، هیچ کس قصد خرید دوره را نخواهد داشت.

 

دوره آنلاین

برای فرآیند فروش دوره خود برنامه‌ریزی کنید

بعد از ایجاد دوره آنلاین خود ، چه برنامه ای برای معرفی و فروش آن دارید؟ از طریق چه وبسایت یا شبکه اجتماعی می خواهید آن را بفروشید؟ برای معرفی و تبلیغ دوره چه برنامه ای دارید؟

پس از بارگذاری دوره در بستر مناسب فروش ، چه در وبسایت و چه در یک رسانه اجتماعی ، باید تنور تبلیغ برای دوره شما داغ باشد و افراد را برای خرید این دوره ها ترغیب کنید. تبلیغات دوره احتمال دارد نیاز به صرف مقداری هزینه داشته باشد که قطعا بخشی از فرآیند کار است.

اگر کسی خرید نکند ، تمام چیزی که عاید شما شده است از دست دادن مقداری هزینه و چند هفته وقت است. پس حتما برای معرفی ، تبلیغ و فروش دوره خود برنامه ریزی کنید که می تواند کلید موفقیت دوره آنلاین شما باشد.

مرجع

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x