تبدیل اینستاگرام به برند شخصی خود

3 روش برای تبدیل اینستاگرام به برند شخصی خود

شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام ، این روزها به مکانی برای کسب درآمد و ایجاد یک برند شناخته شده تبدیل شده‌اند. اما تبدیل اینستاگرام به برند شخصی خود چگونه ممکن است؟

نام تجاری یا برند شما در شبکه‌های اجتماعی توسط پست هایی به شکل عکس، فیلم یا متن منتشر می کنید ، ایجاد می شود. این پست‌ها برداشت‌هایی را که دیگران از شما دارند شکل می‌دهند. 

برند شخصی شما پاسخی است به مردمی که از شما می پرسند شما کیستید. در دنیای اطلاعات نادرست ، مدیریت برند شخصی امری ضروری است و می‌تواند عاملی تعیین‌کننده برای موفقیت شغلی باشد که در نظر گرفته اید. 

ساختن یک برند مانند ساختن یک خانه است. هرچه مواد مصرفی بهتر باشد ، قوی تر می شود. برند شما باید خودش صحبت کند و پیام شما را بدون اینکه کلمه ای بگویید ، برساند. اینستاگرام ابزاری مناسب برای برندسازی است. حال بیایید 3 روش برای تبدیل اینستاگرام به برند شخصی را بررسی کنیم.

1. برند خود را تعریف کنید

وقتی تعریف برند به درستی انجام شود ، مجموعه ای از شرایط را برای ایجاد یک رابطه مستمر با مشتریان ایجاد می کند. انتخاب یک مخاطب هدف و تنظیم محتوای خود برای برآورده کردن خواسته‌ها ، نیازها و انتظارات آن مخاطب ، نقطه خوبی برای شروع است. 

پست‌های موجود در اینستاگرام شما باید بازتاب مستقیمی از آنچه که فکر می‌کنید باشند. همچنین می توانید با مرور اینستاگرام سایر افراد موفق در زمینه خود ، از آن ها الگو برداری کنید. 

البته در نظر داشته باشید که شما مجبور نیستید هر کاری را که آن ها انجام می دهند ، تقلید کنید. اما می توانید از کار آن ها ایده هایی خلاقانه‌ای در مورد تولید محتوا و برند کلی خود بگیرید.

2. نکات برجسته کار خود را پست کنید

حضور شما در اینستاگرام با محتوایی که اعتبار شما را افزایش می دهد و کار شما را برجسته می کند ، می تواند به تولید یک برند معتبر کمک شایانی کند. 

در بیشتر موارد هنگام ایجاد یک رزومه برای استخدام ، شما عمداً اطلاعات نامربوط را کنار می گذارید و موارد برجسته و مرتبط را در رزومه می گنجانید. این اصل در مورد اینستاگرام نیز صدق می کند. 

شما باید محتوایی را پست کنید که با برندی که می خواهید به تصویر بکشید ، مرتبط باشد. یک قانون ساده وجود دارد ، آن را پست نکنید مگر اینکه باعث شود مخاطبان هدف شما بخواهند درباره کار شما بیشتر تحقیق کنند یا اعلان پست‌های شما را فعال کنند.

3. تمام نویزها را حذف کنید

دامنه زمانی توجه یک فرد به طور متوسط حدود هشت ثانیه است. این احتمال وجود دارد که کاربران اینستاگرام قبل از اینکه نظری در مورد شما بدهند ، فقط 9 پست اول شما را بررسی کنند. 

در همان هشت ثانیه ، آنها تصمیم خواهند گرفت که آیا می‌خواهند در اینستاگرام شما بمانند یا خیر. باید تمام نویزها را حذف یا بایگانی کنید. 

نویز در این زمینه هر چیزی است که جذابیت برندی را که تعریف کرده‌اید از بین می‌برد و بخشی از موارد برجسته کار شما نیست. در عوض به پست کردن نقاط عطف یا چیزهای دیگری که با برند شما همسو هستند ، فکر کنید.

برند شما اولین چیزی است که مردم در هنگام جستجو می بینند و آخرین چیزی است که پس از پایان جستجو به خاطر می آورند. هر پست یک پیام می فرستد ، هر پیام داستانی را بیان می کند و هر داستانی یک برند می سازد. مطمئن شوید که برند شما در ذهن‌ها ماندگار خواهد شد.

مرجع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *