راه کسب درآمد به عنوان تولید کننده محتوا

7 راه کسب درآمد به عنوان تولید کننده محتوا

راه کسب درآمد به عنوان تولید کننده محتوا

تولید کنندگان محتوا مهارت های مختلفی برای انجام کار خود دارند. از عکاسی و فیلمبرداری گرفته تا دوره های آنلاین و وبینارها، آنها ابزار و مهارت های زیادی دارند. اما دانستن اینکه چگونه از مهارت های خود در رسانه های اجتماعی کسب درآمد کنید، می تواند بسیار مهم باشد. 

با تولید محتوا و ایجاد چند منبع درآمد جدید می توانید قدم مهمی در راه پیشرفت خود قرار دهید. بنابراین در اینجا چند ایده و روش جدید برای کمک به شما آورده شده است.

روش شماره 1: ساخت و یک ایجاد دوره آموزشی

یادگیری آنلاین این روزها بیشتر از هر زمان دیگری مورد استقبال است. یک دوره آموزشی مناسب می تواند مهارت های شما را افزایش دهد و بستر کسب درآمد را برای شما فراهم کند. این دوره می تواند شامل آموزش طراحی گرافیک، برنامه نویسی، سرمایه گذاری در بورس و یا هر مهارت دیگری که شما دارید باشد. 

دوره های مجازی بهتر است به دروس و قسمت های کوتاه تقسیم می شوند که یادگیری و درک آنها آسان باشد. بعد از ایجاد دوره می توانید آن را در وبسایت هایی مانند ویکی چرا یا شبکه های اجتماعی خود بفروشید و از تولید محتوا خود کسب درآمد کنید.

آموزش دوره

روش شماره 2: تولید محتوا اختصاصی

تولید محتوا اختصاصی روش مناسبی برای جذب مخاطب می باشد. محتوا انحصاری ارائه شده بسته به مارک تجاری شما و خواسته مخاطبان شما متفاوت است. محتوای اختصاصی در واقع مطالبی است که از اطلاعات و دانش شما ایجاد شده است و نمونه ی مشابه از محتوای شما در اینترنت وجود ندارد. اینگونه است که الگوریتم های گوگل محتوا شما را به عنوان محتوا پایه می شناسد و این محتوا را با سایت شما ایندکس می کند. بنابراین اگر محتوا شما در سایتی دیگر کپی شود گوگل رتبه آن سایت را کاهش می دهد.

تولید محتوا

روش شماره 3: تولید محتوا اسپانسردار

در حالی که به نظر می رسید بودجه تولید محتوا اینفلوئنسرها(کسانی که در شبکه‌های اجتماعی تولید محتوا اختصاصی انجام می‌دهند) به دلیل بیماری کووید 19 کاهش یافته باشد ، اما مطالعات اخیر نشان داده است که اینفلوئنسرها همچنان قادر به ایجاد مشارکت عالی با برندهای مختلف به عنوان اسپانسر هستند. با همه گیرشدن شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام، محتواهای اسپانسردار به سرعت در حال افزایش است.

تولید محتوا اسپانسردار

اینفلوئنسرها و کسانی که تولید محتوا اسپانسردار انجام می دهند محصول و برند اسپانسر خود را معرفی می کنند. برندهایی که اسپانسر اینگونه تولید محتوا می شوند می توانند از هر دسته و بخشی باشند. کاربران اینستاگرام به نظر اینفلوئنسر مورد علاقه خود درباره شرکت یا برند موردنظر اعتماد می کنند بنابراین این مسئله می تواند برای هر دو طرف موفقیت‌آمیز باشد.

روش شماره 4: تبلیغات شبکه های اجتماعی

شرکت ها و برندهای مختلف برای افزایش مشتریان خود حاضر به صرف هزینه برای تبلیغات برند و محصول خود هستند. قطعا روزانه شاهد تبلیغات در پیج ها و کانال های مختلف هستید. شبکه های اجتماعی پر بازدید از جمله فیسبوک، اینستاگرام و تلگرام روش ها و قالب های مختلفی برای انجام تبلیغات دارند. 

شبکه های اجتماعی

با توجه به راحتی دسترسی عموم مردم به این رسانه ها، تبلیغات در این رسانه‌های پر بازدید می تواند بازده تجاری خوبی برای هر برندی داشته باشد. با در اختیار داشتن یک پیج یا کانال پربازدید می توانید درآمد خوبی از این راه بدست بیاورید.

روش شماره 5: خدمات مشاوره

تولید محتوا همیشه به این معنی نیست که برای درآمدزایی باید محتوای جدیدی ایجاد کنید. شما اگر در زمینه‌ای تخصص دارید می‌توانید خدمات مشاوره ارائه دهید. دنبال کنندگان شما از فرصت یادگیری و استفاده از تخصص شما در زمینه‌ی موردنظر بهره خواهند برد. به طور مثال شما به عنوان یک مشاور سرمایه گذاری در بازارهای مالی فعالیت می کنید و برای مشاوره ها و راهنمایی های خود کسب درآمد می‌کنید.

خدمات مشاوره

روش شماره 6: کسب درآمد از طریق فروش هنر و تخصص خود

چه عکاس باشید ، چه نقاش و چه متخصص بازاریابی دیجیتال ، یک فروشگاه در وب سایت شخصی خود ایجاد کنید و به دنبال کنندگان خود این فرصت را بدهید تا حمایت خود را از کار و تخصص شما نشان دهند. برای افزایش بازدید و بازاریابی برای فروش خود می توانید از طریق اینستاگرام عمل کنید. به عنوان مثال ، استفاده از لینک موجود در بیوگرافی اینستاگرام شما بسیار آسان است و به راحتی قابل کلیک است. از این رو یکی از با ارزش ترین مکان ها برای تبلیغ هنر و تخصص خود اینستاگرام شما است.

کسب درآمد از طریق فروش هنر

روش شماره 7: آپلود عکس و فیلم در وبسایت های خاص

همیشه به  تولید محتوا عکس و فیلم با کیفیت بالا نیاز است. در شرایط فعلی بسیاری از شرکت ها تولید محتوا داخلی خود را متوقف کرده اند و شروع به تهیه محتوای با کیفیت بالا از وب سایت هایی مانند Unsplash برای عکس ها و Storyblocks برای فیلم می کنند. 

آپلود و به اشتراک گذاشتن عکس ها در آنسپلش و سایر وبسایت های همسان به عکاسان و تولید کنندگان محتوا فرصت خوبی برای دیده شدن کارهایشان می دهد. موارد زیادی دیده شده است که عکاس ها از طریق آنسپلش کارهایشان مورد توجه قرار گرفته و به استخدام شرکت ها در آمده اند.

Unsplash

اکنون ما 7 روش برای تولید محتوا برای درآمدزایی اینترنتی را توضیح دادیم. کسب مهارت در هر یک از این زمینه ها و کار مداوم روی آن می تواند به یک درآمد مستقل برای شما تبدیل شود و باعث ایجاد یک کسب و کار سودآور و مطمئن شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن