بهترین زمان برای شروع یک کسب و کار چه فصلی از سال است؟

0 251

آیا چیزی به نام بهترین زمان برای شروع یک کسب و کار در سال وجود دارد؟ خب بدون شک زمان‌های خاصی از سال وجود دارد که راه‌اندازی و شروع یک کسب‌ و کار در آن زمان ایده‌آل‌تر از سایر زمان‌هاست.

بیایید فصل به فصل بررسی کنیم تا بفهمیم بهترین زمان برای شروع یک کسب و کار چه فصلی از سال است.

بهار

بهار پس از زمستان از راه می رسد و فروردین یکی از شلوغ‌ترین ماه‌های سال برای شروع کسب و کار و گرفتن مدارک مربوط به آن است. 

بهار زمان مهمی برای رشد کسب و کار یا استارتاپ شما است و معمولا فرصت های بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. 

گزارشی از Aldermore Future Attitudes نشان داد که در سال 2017 ، اکثر کسب‌وکارهای کوچک انگلیس که در بهار راه‌اندازی شدند ، نسبت به کسب‌وکارهایی که در فصول دیگر ایجاد شده بودند ، عملکرد بهتری داشتند.

تابستان

برای بسیاری ، تابستان به معنای استراحت است. اما برای کارآفرینان ، تابستان یک فرصت مناسب برای شروع یک کسب و کار فصلی است. زیبایی راه اندازی یک کسب و کار تابستانی این است که این بازه زمانی برای افراد در هر سنی مناسب است و دانش آموزان و دانشجویان نیز می توانند در آن به کار بپردازند.

چارچوب زمانی تابستان نسبتاً انعطاف‌پذیر است ، زیرا بسیاری از مشاغل فصلی می‌توانند پس از پایان تابستان نیز فعال باقی بمانند یا سال بعد دوباره به صورت فصلی بازگشایی شوند.

آیا کارآفرینان در ماه‌های پاییز بهره‌وری بیشتری دارند؟ با توجه به مطالعات ، ممکن است پاسخ مثبت باشد. 

شرکت نرم‌افزاری Redbooth تحقیقات جدید و جذابی را در سال 2018 انجام داد. این داده‌ها که طی چهار سال گردآوری شده‌اند ، نشان دادند که افراد شاغل در پاییز بازدهی بیشتری دارند. در واقع میانگین بازدهی افراد شاغل در پاییز 20 درصد بیشتر از زمستان ، 11 درصد بیشتر از بهار و 7 درصد بیشتر از تابستان است. 

پاییز به معنای بازگشایی مدارس و دانشگاه هاست و همین فرصتی را برای بسیاری از کارآفرینان جهت راه‌اندازی یک کسب و کار ایجاد می‌کند.

زمستان

بسیاری از کارآفرینان شروع یک کسب و کار را به لیست اهداف و تصمیمات خود برای سال جدید اضافه می کنند. البته که اغلب از چند ماه اول سال برای شروع و راه اندازی کسب و کار استفاده می کنند. 

با این حال ما معمولاً کارآفرینانی که به دنبال ثبت یک کسب‌وکار برای سال آینده هستند ، از زمستان کار خود را شروع کنند. این مسئله تضمین می کند که با شروع سال جدید ، کسب کار شما راه افتاده است.

در نهایت چه زمانی کسب و کار خود را شروع کنیم؟

در نهایت نمی توان گفت زمانی از سال وجود دارد که برای شروع یک کسب‌وکار از سایر زمان‌ها بهتر است. مطمئناً راه اندازی یک کسب و کار در یک فصل خاص بسته به کسب و کار شما مزایایی دارد ، اما بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که خودتان را آماده کنید. 

شما باید یک طرح کسب و کار کاملی را تهیه کنید ، مجوزهای تجاری لازم را بگیرید و سپس روی پیشرفت کسب و کار خود تمرکز کنید. 

مرجع

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x