برترین کارآفرینان حوزه تکنولوژی که در سال 2022 باید دنبال شوند

0 205

شیوع بیماری همه گیر کویید 19 مسیر صنایع مختلف را تغییر داده است. با ارائه راه حل های مبتنی بر فناوری برای مشکلات نوظهور ، آشنایی با کارآفرینان حوزه تکنولوژی و افراد تأثیرگذار در این زمینه بسیار مهم شده است.

این مقاله درباره برخی از کارآفرینان حوزه تکنولوژی و افراد تأثیرگذار در این زمینه است که فعالیت‌های آنها باید در سال 2022 دنبال شود.

1. نیکیتا برودنوف

نیکیتا برودنوف یک کارآفرین با سابقه و اثبات شده است. او مدیر اجرایی BR GROUP است که یک پلتفرم همه جانبه است و مدل هایی را تولید می کند که به افزایش ارتباط بین پروژه های ارز دیجیتال و جامعه کمک می کند. 

نیکیتا برودنوف با 10 سال تجربه در فضای تکنولوژی که 6 سال آن را به عنوان مدیر فروش و 4 سال را به عنوان کارشناس فعال ارزهای دیجیتال گذرانده است ، یک متخصص نوآور در زمینه تکنولوژی محسوب می‌شود. 

آقای برودنوف با بیش از 650 شرکت و پروژه کار کرده است و در حال حاضر یکی از 10 کارآفرین برتر CIS است که در لیست Hackernoon منتشر شده است.

2. کوین رز

کوین رز یکی از کارآفرینان پیشرو در زمینه تکونولوژی است و خالق Digg است. Digg یک پلتفرم رسانه‌های اجتماعی است که به کاربران امکان می دهد موضوعات خبری را به اشتراک بگذارند و با یکدیگر بحث کنند. 

رز همچنین بنیانگذار Revision3 است که یک شبکه تلویزیونی است و بر اساس علاقه کاربرانش ، برنامه‌هایی را تولید می‌کند. کوین رز با وجود داشتن دانش گسترده و سال ها تجربه ، یکی از برترین کارآفرینان حوزه تکنولوژی برای دنبال کردن است.

3. برایان آرمسترانگ

برایان آرمسترانگ مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال Coinbase است. Coinbase یکی از برجسته‌ترین و ارزشمندترین برندهای حوزه ارز دیجیتال است و آرمسترانگ نیز موضع خود را به عنوان یکی از بهترین کارآفرینان حوزه فناوری و ارز دیجیتال تثبیت کرده است. 

آقای آرمسترانگ با سال‌ها تجربه به‌عنوان توسعه‌دهنده در IBM و به عنوان مشاور در Deloitte ، درک بالایی از فضای ارز دیجیتال دارد و مرتباً اطلاعات خود را با دنبال‌کنندگانش در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد. 

برایان آرمسترانگ با پر کردن شکاف بین مردم و ارزهای دیجیتال از طریق Coinbase ، یک کارآفرین فناوری ایده‌آل است که می‌توانید فعالیت هایش را زیرنظر داشته باشید.

4. جاستین سان

جاستین سان در حال حاضر یکی از باهوش ترین و پرطرفدارترین مدیران در فضای تکنولوژی است. سان موسس و مدیر عامل TRON است که یک پلتفرم ارز دیجیتال می باشد و هدف آن کاهش هزینه‌های انتقال است. 

جاستین سان با به اشتراک گذاشتن دیدگاه‌های بی‌طرفانه و منحصربه‌فرد درباره بازار ارزهای دیجیتال ، نعمتی برای دنبال کنندگانش بوده است. جلسات تعاملی او با فالوورهایش ، او را به یکی از افراد تاثیرگذار در حوزه فناوری و ارز دیجیتال تبدیل کرده است.

5. ویتالیک بوترین

ویتالیک بوترین بنیانگذار پلتفرم برتر برنامه های غیرمتمرکز یعنی اتریوم ، یک متخصص پیشرو در حوزه فناوری با سال ها تجربه در این فضا است. آقای بوترین که برای تعداد زیادی از برندهای مشهور در حوزه فناوری کار کرده است ، به دنبال ایجاد انقلابی در این صنعت از طریق پلتفرم اتریوم است. 

ویتالیک بوترین همیشه به دلیل به اشتراک گذاری مداوم اطلاعات ارزشمند با میلیون ها دنبال کننده خود ، شناخته شده است. بوترین با تشویق و جذب فالوورها در تمام صفحات رسانه های اجتماعی خود ، یک کارآفرین ایده آل است که باید کارهای او را به دقت دنبال کنید.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x