چه چیزی شما را برای ایجاد یک تجارت سوق می دهد؟

0 175

آوردن کالای جدید ، خدمات یا فروشندگی کاری عادی است که بسیاری از مردم مشغول انجام آن هستند و هر کاری که انجام دهید چالش خود را دارد مخصوصا الان که کووید ۱۹ که خود یک معضل است.

اما اگر خود تمایل به پیشروی و شروع کار دارید ، این جوانب مثبت و منفی را در نظر بگیرید و آنها را در برنامه رسیدن به هدف خود قرار دهید.

اشتیاق شما برای شروع کار چیست؟

 شما کسی هستید که در نهایت مجبور خواهید شد با فراز و نشیب ها کنار بیایید ، و باید با این مسئله مقابله کنید و چون شما نان آور خانواده هستید باید انگیزه و اشتیاق عمیق برای شروع یک کار و اجرای موثر آن  برای ادامه کار در شرایط ناخوشایند را داشته  باشید.

می توانید برنامه ریزی ، اجرا و ارزیابی مجدد کنید ، برنامه ریزی کنید . طرحی در نظر بگیرید که واقع بینانه و محافظه کارانه باشد برای تخمین اینکه چه مدت طول می کشد تا مشتری اول خود را بدست آورید ، برای 18 ماه اول چه میزان درآمد خواهید داشت و سپس هزینه های بیشتر 6 تا 9 اول را در نظر بگیرید. ماه بیش از آنچه معمولاً انتظار دارید. اگر این کار را انجام دهید ، وقتی آن لحظه هایی را سپری می کنید که فکر می کنید انتخاب اشتباهی برای شروع کار انجام داده اید ، می توانید برنامه خود را مرور کرده و برای ادامه کار تمرکز کنید.

قبل از ترک شغل اول خود شروع کنید و دست بکار شوید

اگر در حال حاضر در شغلی مشغول به کار هستید که به شما فرصت می دهد اصول اولیه شرکت خود را بسازید ، با وقت اضافی خود در خانه ترتیب کار را شروع کنید. از مواردی مانند ثبت مشاغل خود ، راه اندازی وب سایت ، تلفن و تماس با ایمیل و غیره شروع کنید. هرگونه حساب و مشارکت در این زنجیره کاری را تنظیم کنید و  با مکان های جدیدی که درخواست وضعیت اعتبار پیش پرداخت را دارند مقابله کنید تا از کار خود مطمین شوید و کارهای خود را به درستی تأیید کنید و ممکن است از نزدیک بودن بسیاری از مشاغل به دلیل COVID در معرض خطر باشد نتوانید آن را انجام دهید. این همه اطلاعات برای شما لازم است که بدانید و خود را بسنجید که شما واقعاً برای داشتن یک کسب و کار چقدر آماده هستید.

زمان می برد ، این یک فرایند یک شبه نیست. شما باید در تعاملات تجاری خود قوی باشید تا روابط برقرار کنید و به مشتریان احساس اطمینان بدهید که به هر یک از آنها اهمیت می دهید و این زمان می برد. این کار به همان اندازه مهم است که ، باید یک بانکدار خوب نیز داشته باشید. این مهم است. وقتی یک بانکدار داشته باشید که واقعاً می تواند به شما کمک کند و تجارت شما را درک کند ، کار را بسیار راحت می کند. من شخصاً بانکهای محلی کوچکتری پیدا کرده ام و واقعاً توانسته ام به رشد تجارت شما کمک کنم. آنها واقعاً به شما علاقه مندند و تجارت شما را نیز دوست دارند تا موفق شوند. آنها می توانند با نوعی از محصولات کوچک به شما کمک کنند تا جریان نقدی خود را برقرار کرده و سالانه نیاز به افزایش دسترسی به پول نقد را دوباره ارزیابی می کنند.

هر آنچه شما را به سمت یک کار خوب سوق می دهد تا بخواهید تجارت خود را از یک ایده تا شروع و رشد آن اجرا کنید ، اجازه دهید این در کار شما دخالت کند و شما را وادار به ادامه کار می کند ، وقتی اوضاع به همان شکلی پیش می رود. اگر فردی نزدیک به خود دارید که می تواند بینشی و بازخورد صادقانه به شما ارائه دهد ، برنامه ها یا نگرانی های خود را به او منتقل کنید به او ءیشنهاد دهید. تعداد کمی از افراد دارای هسته خوبی از افرادی هستند که واقعاً بدنبال موفقیت خود هستند ، به همین دلیل است که هر چیزی که شما را وادار به کار کردن می کند باید در اطراف داشته باشید .اگر برنامه ای تدوین کرده اید و تحقیقاتی را انجام داده اید که تصمیم شما را برای راه اندازی یک کار عاقلانه در پیش می گیرد  و کسی از شما انتقاد میکند قبول کنید چون بسیاری از این   انتقادها بی فایده نیستند ، خصوصاً از شخصی که عمیقا به موفقیت شما اهمیت می دهد و در واقع شما به شخصی احتیاج دارید که باهوش شما باشد و خطرات مخرب بالقوه را برای رسیدن به یک هدف نادیده بگیرد. این کمک می کند کسی درکنار شما باشد که می داند چگونه به طور موثر از وقفه استفاده کند یا به شما کمک کند بنزین را برای کمک به شما در حرکت سریع به نقشه های راه خود برای رسیدن به موفقیت ، تکان دهد.

سفر را تند در آغوش بگیرید

به خود ایمان داشته باشید ، تحقیق خود را انجام دهید و آنچه را که شما را سوق می دهد در مرکز کاری که انجام می دهید ، نگه دارید. شما ممکن است راهی برای موفقیت در جایی ایجاد کنید که دیگران متوقف شوند ، متوقف شوند یا شکست بخورند. مانند مدارس ، برای اکثر افراد دشوار است که در صورت عدم آمادگی ، امتحان طیف گسترده ای از مباحث را قبول کنند. شروع و فعالیت در تجارت مانند قبولی در آزمون است – بهترین کار این است که با تحقیق ، مطالعه و مطالعه اطلاعات و استفاده از روشهایی که موفقیت را فراهم می کند ، آماده شوید.

هنگامی که شما تمایل به گذراندن در مدرسه دارید ، این رانندگی وجود دارد تا شما را تمام شب بیدار نگه دارد یا از زمان خود عاقلانه برای رسیدن به موفقیت استفاده کنید. انگیزه و میل شما برای شروع کار خود به همین روش مناسب است. برنامه شما ممکن است یکی از راهها را فراخوانی کرده باشد اما پس از تحقیق و برنامه ریزی خود ، روش بهتری برای اجرا پیدا می کنید. در چارچوب انجام حرکات حساب شده عاقلانه به هل دادن و حرکت ادامه دهید و خود را در موقعیت بهتری برای موفقیت قرار می دهید.

مرجع

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x