کارآفرینان حوزه تکنولوژی که در سال 2022 باید دنبال شوند

برترین کارآفرینان حوزه تکنولوژی که در سال 2022 باید دنبال شوند

شیوع بیماری همه گیر کویید 19 مسیر صنایع مختلف را تغییر داده است. با ارائه راه حل های مبتنی بر فناوری برای مشکلات نوظهور ، آشنایی با کارآفرینان حوزه تکنولوژی و افراد تأثیرگذار در این زمینه بسیار مهم شده است.

این مقاله درباره برخی از کارآفرینان حوزه تکنولوژی و افراد تأثیرگذار در این زمینه است که فعالیت‌های آنها باید در سال 2022 دنبال شود.

1. نیکیتا برودنوف

نیکیتا برودنوف یک کارآفرین با سابقه و اثبات شده است. او مدیر اجرایی BR GROUP است که یک پلتفرم همه جانبه است و مدل هایی را تولید می کند که به افزایش ارتباط بین پروژه های ارز دیجیتال و جامعه کمک می کند. 

نیکیتا برودنوف با 10 سال تجربه در فضای تکنولوژی که 6 سال آن را به عنوان مدیر فروش و 4 سال را به عنوان کارشناس فعال ارزهای دیجیتال گذرانده است ، یک متخصص نوآور در زمینه تکنولوژی محسوب می‌شود. 

آقای برودنوف با بیش از 650 شرکت و پروژه کار کرده است و در حال حاضر یکی از 10 کارآفرین برتر CIS است که در لیست Hackernoon منتشر شده است.

2. کوین رز

کوین رز یکی از کارآفرینان پیشرو در زمینه تکونولوژی است و خالق Digg است. Digg یک پلتفرم رسانه‌های اجتماعی است که به کاربران امکان می دهد موضوعات خبری را به اشتراک بگذارند و با یکدیگر بحث کنند. 

رز همچنین بنیانگذار Revision3 است که یک شبکه تلویزیونی است و بر اساس علاقه کاربرانش ، برنامه‌هایی را تولید می‌کند. کوین رز با وجود داشتن دانش گسترده و سال ها تجربه ، یکی از برترین کارآفرینان حوزه تکنولوژی برای دنبال کردن است.

3. برایان آرمسترانگ

برایان آرمسترانگ مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال Coinbase است. Coinbase یکی از برجسته‌ترین و ارزشمندترین برندهای حوزه ارز دیجیتال است و آرمسترانگ نیز موضع خود را به عنوان یکی از بهترین کارآفرینان حوزه فناوری و ارز دیجیتال تثبیت کرده است. 

آقای آرمسترانگ با سال‌ها تجربه به‌عنوان توسعه‌دهنده در IBM و به عنوان مشاور در Deloitte ، درک بالایی از فضای ارز دیجیتال دارد و مرتباً اطلاعات خود را با دنبال‌کنندگانش در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد. 

برایان آرمسترانگ با پر کردن شکاف بین مردم و ارزهای دیجیتال از طریق Coinbase ، یک کارآفرین فناوری ایده‌آل است که می‌توانید فعالیت هایش را زیرنظر داشته باشید.

4. جاستین سان

جاستین سان در حال حاضر یکی از باهوش ترین و پرطرفدارترین مدیران در فضای تکنولوژی است. سان موسس و مدیر عامل TRON است که یک پلتفرم ارز دیجیتال می باشد و هدف آن کاهش هزینه‌های انتقال است. 

جاستین سان با به اشتراک گذاشتن دیدگاه‌های بی‌طرفانه و منحصربه‌فرد درباره بازار ارزهای دیجیتال ، نعمتی برای دنبال کنندگانش بوده است. جلسات تعاملی او با فالوورهایش ، او را به یکی از افراد تاثیرگذار در حوزه فناوری و ارز دیجیتال تبدیل کرده است.

5. ویتالیک بوترین

ویتالیک بوترین بنیانگذار پلتفرم برتر برنامه های غیرمتمرکز یعنی اتریوم ، یک متخصص پیشرو در حوزه فناوری با سال ها تجربه در این فضا است. آقای بوترین که برای تعداد زیادی از برندهای مشهور در حوزه فناوری کار کرده است ، به دنبال ایجاد انقلابی در این صنعت از طریق پلتفرم اتریوم است. 

ویتالیک بوترین همیشه به دلیل به اشتراک گذاری مداوم اطلاعات ارزشمند با میلیون ها دنبال کننده خود ، شناخته شده است. بوترین با تشویق و جذب فالوورها در تمام صفحات رسانه های اجتماعی خود ، یک کارآفرین ایده آل است که باید کارهای او را به دقت دنبال کنید.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
به بالای صفحه بردن